Praga - magiczne miasto.

 


Pragę nazywam miastem magicznym, bo w sumie taka jest. 





W tym mieście jak w Wenecji można się zakochać. To pospacerujemy Złotą Uliczką czy malowniczymi uliczkami Małej Strany. Zajrzymy do barkowych świątyń. 






Zastanawiam się co tak przyciąga jak magnes ludzi do tego pięknego miasta. Może Hradczany, a może kamienny Most Karola, albo równie unikatowy Stary Rynek z Ratuszowym Zegarem ORLOY, a może jeszcze coś innego równie magicznego. 



Wracam wspomnieniami do tego co tu dużo kryć magicznego miasta. Miasta pełnego zabytków, gdzie na każdym kroku odkrywamy coś innego. 




( Wszystkie zdjęcia pokazane w tym poście pochodzą z internetu. ).

Nawet tutaj jest dzielnica Żydowska. Jakże podobna do tej w Krakowie. 

Komentarze

  1. Wiatam.
    Bywałem w Pradze parę razy i zwsze coś nowego w niej odkrywałem
    Kiedyś szedłem szlakiem Szwejka.
    Fajny wpis, ciekawe zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszem do siebie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądając zdjęcia Pragi zatęskniłam za tym miastem. Niestety, obecne obwieszczenia nie pozwalają na odwiedzenie tego pięknego miasta.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my mamy taki plan by to miasto odwiedzić w przyszłym roku, o ile nic wyskoczy.
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
  3. Zgadzam się ze stwierdzeniem, że Praga jest magiczna i wywołuje w człowieku wieczną chęć powrotu tam :). Jestem tego najlepszym przykładem, w zeszłym roku wróciłam do Czech kolejny raz i kolejny raz i Praga, i inne czeskie miejsca zachwyciły mnie po uszy :). Bardzo lubię ten mały kraj "po sąsiedzku" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.