Sandomierz...

Darmowy hosting iv.pl
Sandomierz miasto leżące nad Wisłą...zwane jest również " Małym Rzymem "...bo tak jak tamto miasto położony jest na kilku wzgórzach...To już druga moja podróż do tego bardzo starego miasta...





Darmowy hosting iv.pl

Darmowy hosting iv.pl

Nieśpiesznie przechadzaliśmy się jego malowniczymi uliczkami zachwycając się unikatową architekturą tej cudownej miejscowości...na chwilkę przystanęliśmy przy pałacu biskupim...Nic dziwnego, że postanowiono kręcić tu serial " Ojciec Mateusz "... Serial ten jeszcze bardzo rozpowszechnił to miasto...Każdy turysta chce je zobaczyć...
Darmowy hosting iv.pl

Darmowy hosting iv.pl

Sandomierz jest bardzo urokliwy...my będąc tam w maju...byliśmy mile zaskoczeni bo nie było takiego tłumu jak jest w lecie...

Darmowy hosting iv.pl

Darmowy hosting iv.pl

Jest w nim pełno zabytków...Każdy znajdzie coś dla siebie...Nas przyciągnęła po raz kolejny do tego pięknego miasta możliwość zobaczenia katedry po remoncie...Niedaleko jest Muzeum Diecezjalne...warto do niego zajrzeć...
Darmowy hosting iv.pl

Darmowy hosting iv.pl

Darmowy hosting iv.pl

Warto było jeszcze raz odwiedzić Sandomierz...

Komentarze

  1. W Sandomierzu też nie byłam, a tyle się o nim słyszy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Sandomierz! Miałam okazję go zobaczyć w jesiennej odsłonie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miasto i odwiedziłam je już nie raz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana Sandomierzem. Miałam nadzieję powrócić kolejny raz w ubiegłym roku.
    Znowu zabrakło mi czasu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także jestem tym miastem oczarowana... :)...Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Tak Sandomierz jest piękny i coraz piękniejszy
    j

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe miasto jest jak wielki zabytek. Tam się czuje jego historię i historię Polski. Byłem oczarowany, gdy tam zawitałem po raz pierwszy. Miał być krótki wypad, a zostałem na trzy dni. Okolice miasta też bardzo malownicze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są tylko trzy miasta o tak zachwycających renesansowych "starówkach" - prócz Sandomierza jeszcze Zamość i Tarnów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.