Pierwszy śnieg.

To było coś pięknego zobaczyć za oknem padający śnieg. Pada śnieg, pruszy śnieg Bielutki jak mleko W sklepach gwar, w sklepach ruch -Gwiazdka niedaleko... 22e902d3147503332771d0ead84f8c37.jpg Padał i padał,a za chwilkę już go nie było. Gdy go zobaczyłam chwyciłam za aparat i zrobiłam parę zdjęć. 071d22fc8caad50fc27e90d409ab5038.jpg Bielą się pola, oj bielą, Zasnęły krzewy i zioła Pod miękką śniegu pościelą Biała pustynia dokoła 22e902d3147503332771d0ead84f8c37.jpg Oto parę zdjęć ulotnego białego puchu.

Komentarze

  1. Miło popatrzeć na śnieg. Mam nadzieję, ze w tym roku będzie prawdziwa zima :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło popatrzeć.oj przydałoby sie go na święta...i dzieci miałyby radoche:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie ma śniegu, jest szaro, buro i ponuro. Może jeszcze się obudzi i popada.....
    Pozdrawiam bardzo serdecznie...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:))) Ciekawe czy utrzyma się do świąt? Zobaczymy:))) Chciałabym już złożyć najserdeczniejsze życzenia świąteczne, wszystkiego co najlepsze, niech marzenia się spełniają:) Wesołych Świąt:)
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że chociaż troszkę popada na święta.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też jest biało, co prawda daleko od zasp śnieżnych ale ja chce już lato żeby było...

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas już miał dwa duże podejścia, ale mu nie wyszło:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.