Ryby z sosnowieckiego egzotarium.

Przedstawiam wam kolejną porcję zdjęć z sosnowieckiego egzotarium. Tym razem są to akwariowe rybki. Przed każdym akwarium stawaliśmy urzeczeni mnogością ryb tam pływających. 




W jednym z akwariów pływały ryby zwane pielęgnicami. Przystanęliśmy przed akwarium z tymi rybkami. Pod akwarium była nazwa jaki to rodzaj pielęgnic np. pielęgnica nikaraguańska. Nas zainteresowały jednak piranie czerwone, jedne z najbardziej drapieżnych ryb słodkowodnych.  











W akwarium pływały małe sumy, jeden z nich przypominał swoim kształtem rekina i stąd jego nazwa sum rekini, drugi był nieco mniejszy i jego nazwa brzmiała Sumik Wywrożek. Te sumiki występują w wodach Azji. 




Ciekawie przedstawiało się akwarium z rybami zwanymi pielęgnicami. To akwarium przedstawiało pielęgnice zwane cytrynowymi. Ostatnie akwarium przedstawiało nietypowe rybki mające coś w rodzaju nóżek. 



Komentarze

  1. Ja nie przepadam za rybkami, ale Mateusz byłby zachwycony! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona Twoją relacją. Bardzo ładny post i śliczne zdjęcia.
    Lubię sosnowickie egzotarium. Bardzo dziękuję za odświeżenie wspomnień.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna relacja na rybki można sie gapić i gapić tak już mam bardzo lubię oglądać rybki w akwarium milej niedzieli pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojące działanie mają takie zdjęcia. Ciekawa jestem, czy byłaś w Afrykarium we Wrocławiu?
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie byłam we wrocławskim Afrykarium.
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
  5. ...takie akwarium to marzenie:)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To miejsce szczególnie interesuję moją córkę. Sama ma w domu duże akwarium z rybkami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.