Papież Jan Paweł II na fotografii.

Zwiedzając Muzeum Diecezjalne w Krakowie natknęliśmy się na serię fotografii poświęconych papieżowi Janowi Pawłowi II.


Papież Jan Paweł II był chyba najczęściej fotografowanym ojcem świętym. Na każdej jego pielgrzymce powstawało mnóstwo zdjęć. Te które ja przedstawiam są tylko małym wycinkiem całkiem sporej kolekcji zdjęć.



To są zdjęcia nie tylko z jego pielgrzymek, ale również z różnych audiencji, mszy w bazylice Św. Piotra.



Niektóre zostały zrobione w jego prywatnych apartamentach np. w jego prywatnej kaplicy.




Pokazałam tylko ułamek tego co zostało zrobione w czasie jego pontyfikatu. Zebrano setki, a może nawet tysiące zdjęć. 

Komentarze

  1. Cztery razy byłem na spotkaniu z naszym Papieżem. Zawsze byłem daleko i zdjęcia mi się nie udały. Taka wystawa to świetna sprawa. Dobrze było jej fragment obejrzeć u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam byłam w Muzeum Fotografii J.P.IIw KRAKOWIE zdjecia piekne serderczności pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.