Folwark przy zamku w Łomnicy.

Folwark przy zamku Łomnica także został pieczołowicie odnowiony. Na wybiegach możemy zobaczyć kilka zwierząt jakie tu kiedyś hodowano m.in: konie. Większość pomieszczeń zamieniono na cele bardziej odpowiadające turystom np. gastronomiczne. 




Nam najbardziej spodobały się konie.



Jeden z koni widząc aparat od razu robił pozy jak model. Z zaciekawieniem patrzył w obiektyw aparatu.









A baran łypał na mnie okiem, trochę się bałam, że gdy podejdę bliżej, to może przeskoczyć przez ogrodzenie. Trzymałam się z daleka od wybiegu owiec.

Komentarze

  1. Hello, Monika! Your blog looks very interesting.
    You have shared lovely photos of this fascinating place and the beautiful animals there!
    Wishing you a sunny and happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great photos of horse and goat. Manor Farm looks interesting to visit. On the close up of the horse, I noticed its mane were nicely braided.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ tam pięknie :)
    Wspaniałe zwierzaki :) Ja rownież uwielbiam konie...co prawda jedynie patrzeć na nie, ale uważam, że to naprawdę niesamowite zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Visiting your blog :)
    I like your photos!
    I love horses...so pretty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ tam pięknie. Uwielbiam takie miejsca.
    A konie są przecudne. Podoba mi się Twoja relacja i zdjęcia.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koń rzeczywiście pozował :) jeszcze całkiem niedawno obserwowałam te zwierzęta bo Gabryś korzystał z uroków hipoterapii to bardzo mądre stworzenia
    Dziękujemy za odwiedziny i serdecznie pozdrawimy

    OdpowiedzUsuń
  7. konie i koty to najbardziej fotogeniczne stworzenia:)
    owieczka urocza

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem, kto temu konikowi zaplótł takie śliczne warkoczyki i czy koń jest z tego zadowolony;)
    Takie folwarki powinny zwiedzać dzieci, bo dzięki temu dowiedziałyby się czegoś o zwierzętach hodowlanych.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful place and lovely photography ~ favorite are those sweet and gorgeous horses!

    Happy Day to you ~ ^_^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.