Koncert Agnieszki Chylińskiej.

Całkiem niedawno byliśmy na koncercie Agnieszki Chylińskiej. 







Chylińska grała na nim piosenki ze swojej ostatniej płyty " Forever Child ". Pierwszy raz byliśmy na koncercie rockowej piosenkarki.






Gdy przyjechaliśmy do Libiąża, przed sceną stała niewielka grupka ludzi. Dopiero gdy miała wystąpić Agnieszka Chylińska przed sceną zaczęło się robić co raz ciaśniej. 





" Królowa Łez " to jej najbardziej znana piosenka, ale nie tylko ją śpiewała. Nam najbardziej spodobała się właśnie " Królowa Łez " może dlatego, że jest najczęściej graną w radiu piosenką. 



To bardzo ciekawa artystka, a jednocześnie budząca wiele kontrowersji. Czasami szokująca swoimi tatuażami. Jednak i takie wokalistki są potrzebne, gdyby byli sami piosenkarze popowi, byłoby po prostu nudno. 

Komentarze

  1. Witaj Moniko.
    Moje dzieci lubią Chylińską. Ja posłucham, ale fanem jej nie jestem. No cóż, ja już wapniak jestem.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.