Park Miniatur w Żywcu.

Uwielbiamy odwiedzać Parki Miniatur. W Żywcu też mieliśmy taką okazję. Tu zaś maleńki Park Miniatur utworzony został przy Nowym Zamku.





Ten najmniejszy Park Miniatur jaki widziałam został utworzony całkiem niedawno. Wśród alejek rozlokowano  budowle, które zostały zbudowane na zlecenie Habsburgów.





Co nas zaskoczyło , to to,że każda z tych miniaturowych budowli ma daszek. Pytając się o te daszki usłyszeliśmy, żeby się te miniatury nie zniszczyły. Fakt to był przekonujący argument.





A roślinność tworzyła przepiękny anturaż. 






 Niewielu było zwiedzających ten miniaturowy Park Miniatur. Można było policzyć ich na palcach jednej ręki, choć to było popołudnie. 







Można tutaj zobaczyć budowle zbudowane przez dawnych właścicieli Żywca. Są to nie tylko Habsburgowie, ale również Komorowscy. 






Zachwycaliśmy się każdą miniaturą, a także tym jak każda została pieczołowicie odtworzona. 

Komentarze

  1. Rzeczywiście przewspaniałe te wszystkie miniatury.
    Przepiękne miejsce. I to nie tylko dla dzieci. Także dla dużych dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Moniko.
    Fajny ten park. Lubię takie miejsca, choć w Żywcu nie byłem.
    Bywałem w innych parkach pod gołym niebem.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Żywiec... Tyle razy spacerowałam tutaj z Córką... Tyle wspomnień, serce się ściska.
    Wtedy jeszcze nie było Parku Miniatur...
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrowienia posyłam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.