Pokaz FIRESHOW - na zamku Tenczyn w Rudnie...

Po raz pierwszy mieliśmy okazję zobaczyć Pokaz FIRESHOW, był on w formie spektaklu... Pokazowi temu towarzyszyła fantastyczna muzyka...Miał tylko jeden mały minus, odbywał się w dzień... Większy efekt , by był jak było by już ciemno...





I Tak ruiny zamku Tenczyn były odpowiednim miejscem na taki pokaz...








Muzyka, która wydobywała się z głośników idealnie pasowała do tego typu pokazu...












Z przyjemnością oglądaliśmy ten pokaz. Juromanię oglądaliśmy po raz pierwszy i na pewno nie ostatni...









O samym zamku jeszcze napiszę. Teraz chciałam się z wami podzielić relacją z pokazu FIRESHOW z Zamku Tenczyn w Rudnie...

Komentarze

  1. Witaj Moniko.
    Wspaniała impreza, a zamek wprowadził mnie w zachwyt.
    Zamki, to moje klimaty.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Super impreza. Fajnie, że na tym zamku organizuje się ich coraz więcej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są takie pokazy, jeszcze w takiej scenerii, no no... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa fotorelacja. Fakt gdyby było ciemno inscenizacja nabrałaby większej ekspresji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Nigdy nie byłam na takim pokazie. Szkoda, że było jasno.
    Muszę kiedyś wybrać się do zamku i odświeżyć swoje wspomnienia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś byłem na takim pokazie w Krakowie ale było już ciemno i był cudowny efekt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.