Wojsławice.

To Arboretum to przepiękne miejsce, pachnące azaliami rododendronami i innymi przepięknymi kwiatami. Miejsce to położone jest  niedaleko Niemczy.




Dziś gdy za oknem brzydko i ponuro, a poza tym kłopoty z przemieszczaniem się i trzeba pozostawać w domach. Ja wspominam wycieczkę do Wojsławic, przepięknego Arboretum założonego przez pewnego Niemca pod koniec XIX wieku.





Kwitnące pod koniec maja azalie i rododendrony rozsiewają obłędny zapach, który ciągnie za ludźmi przez całe arboretum. My gdy zwiedzaliśmy to unikatowe miejsce kwitły wszechobecne tutaj lilie liliowce czy irysy.





Ach zatęskniłam za podróżami i za latem. 

Komentarze

  1. Ja też zatęskniłam za podróżami i za niezwykłym arboretum w Wojsławicach.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne arboretum, aż zatęskniło mi się za podróżowaniem, mam nadzieję, że niebawem gdzieś wyruszę. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Moniko.
    Byłem, zwiedzałem, podziwiałem o wąchałem.
    Później była Niemcza, ale to inna miła historia.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam tam kilka razy. i za każdym razem wyjeżdżałam zachwycona.
    To jest przepiękne miejsce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. W Wojsławicach jest tak pięknie, byłam tam tylko raz, jest mi szkoda, ze to tak daleko ode mnie. Uwielbiam kwiaty i dal mnie to raj.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So lush and beautiful! Gorgeous gardens.
    Thanks for joining us this week at https://image-in-ing.blogspot.com/2020/05/meet-tommy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks like a beautiful place to visit. Love the photos.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.