Augustowski hotel " Pałac na Wodzie ".

 Mijaliśmy ten pałac gdy płynęliśmy w stronę kanału augustowskiego. 





Swoją nazwą przypomina o innym pałacu na wodzie, a mianowicie tym w Warszawie. Moim skromnym zdaniem to złudna nazwa. 







Nazwa tego hotelu jest złudna. Ten pałac zupełnie nie przypomina tamtego warszawskiego. Nie leży na wodzie lecz nad wodą.





To pierwsze skojarzenie wywarło na mnie mylne wrażenie, że ten pałac- hotel stoi na wodzie, a nie nad wodą jak się później okazało. 

Komentarze

  1. Wiele miast ma podobne "Pałace na wodzie". Jednak żaden nie dorównuje pałacowi w Warszawie. Ten Augustowski też widziałam płynąc po kanałach. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację. Nie ma porównania.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten "Pałac na wodzie". Podoba mi się jego architektura.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.
    Ogladałem kilka pałaców na wodzie.
    Jednak tego nie znam, a jest fajny.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.