Miniaturowa Statua Wolności...

To kolejna już miniatura z Parku Miniatur w Inwałdzie tym razem jest to amerykańka Statua Wolności...






Oryginał stoi w Ameryce...jest darem francuzów dla amerykanów... Zaprojektowali ją Fryderyk August Bartholdi, Eiffel ten od wieży Eiffla w Paryżu, a postument na którym stoi zrobił Richard Hunt...ma upamiętniać przymierze zawarte między oboma narodami...




Gdy przyjrzymy się jej bliżej to widzimy, że w prawej ręce trzyma pochodnię, a w lewej  amerykańską deklarację wolności...

Komentarze

  1. Ciekawa budowla, jest w każdym parku miniatur.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, chętnie bym ją obejrzałą z bliska, miniaturę i oryginał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie obejrzałabym oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że są pokazywane w takich parkach znane symbole z innych państw. Można na nie popatrzeć, bo oryginały nie każdy zobaczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Statua Wolności zawsze kojarzy mi się z trudną odmianą rzeczownika "statua", bo, niestety, nawet mądrzy ludzie nie potrafią jej odmieniać przez przypadki.
    Statua Wolności to jedna, obok wieży Eiffla, najbardziej znana budowla świata.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam, widziałam, sfotografowałam, podobało mi się ;)
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miniaturki Statuy Wolności ładne zdjecia serdecznie pozdrawiam (f)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.