Magnolie z pszczyńskiego parku...

Wybraliśmy się na wycieczkę...Pogoda była wyśmienita...Celem naszej wyprawy była Pszczyna, a właściwie przylegający do zamku park...




Park przywitał nas pięknie kwitnącymi magnoliami...były wśród nich magnolie gwiaździste...



Na pszczyńskich stawach rozgościły się już kaczki...Magnolie wyglądały jakby obsypane były płatkami śniegu...




Rosły tam też inne magnolie...Mój wzrok przykuły jednak magnolie gwiaździste...może dlatego, że są białe i mają drobne kwiaty...





 Opadające płatki kwiatów magnoli tworzyły na wodzie biały kobierzec...


Alejkami doszliśmy przed zamek pszczyński...



Stojąc przy jednym ze stawów widziałam odbijający się cień zamkowy...

Komentarze

  1. Nie byłam w tym parku wiosną, ciągle się wybieram, ale jakoś nie mogę dojechać. Ślicznie kwitną magnolie, a zdjęcie zamku wśród ich kwiatów są świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. such beautiful blooming trees. happy spring!

    OdpowiedzUsuń
  3. ...białe! Cudne są białe, takowych u mnie nie ma :(
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam magnolie, bo to takie "dostojne" kwiaty. Niestety, na mojej działce nie chcą rosnąć.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce! A na żywo pewnie jeszcze ładniejsze. Ja też wczoraj byłam w parku, ale nie było tak kwieciscie jak u Ciebie. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce i ładne zdjęcia :) Najbardziej urokliwe jest chyba to zdjęcie na którym widać , jak magnolia "dotyka" tali jeziora :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne krajobrazy, zauroczyly mnie zdjęcia i na sam widok chciałabym tam być, uwielbiam podróże te małe i te duże.
    Pozdrawiam Czeresienko :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.