Lubelskie Stare Miasto...

Spacerując uliczkami Lubelskiego Starego Miasta, przyglądaliśmy się przepięknie odnowionym kamieniczkom...Zachwycały nas sgrafita znajdujące się na ścianach kamienic...






Jeszcze wiele kamieniczek wymaga odresteurowania...Te które już zrobiono są przepiękne...Są tu prawdziwe perełki...np.kamienica Klonowiczów...





Na pięknie odnowionym Starym Mieście można spotkać liczne kawiarniane parasole i stoliki...Mnóstwo ich tam jest...




Każda kamieniczka jest inna, każda czymś się różni...Jedna ma sgrafita, inna zaś dekoracyjne portale...




Przystawaliślmy przystawając przed każdą kamieniczką zachwycajac się ich pięknem...

Komentarze

  1. Bardzo trudno się połapać w dodawaniu komentarzy. Nie wiadomo jak je dodać. Jeśli możesz coś poprawić to zrób to.
    Stary rynek lubelski bardzo mi się podoba i przypomina warszawski:) Kamieniczki z podobnego okresu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz napisać to jaśniej...bo nie bardzo rozumiem o co chodzi...Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Bardzo lubię Lublin, te kamieniczki też mnie zachwycały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie kolorowe kamieniczki.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rynek w Lublinie był odnawiany i jest naprawdę bardzo ładny.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...Lublin, jest na liście moich - koniecznie do odwiedzenia - może kiedyś...
    Świetne migawki!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lublin to bardzo piękne miasto, tyle tam pięknych kamieniczek. Bardzo chętnie zobaczyłam zdjęcia z tego cudnego miasta. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za pokazanie mi Lublina. Nigdy w Lublinie nie byłam i pewnie już nie będę. Ładne miasto. Po odrestaurowaniu wszystkich stylowych kamieniczek będzie piękne.
    Pozdrawiam oraz dziękuję za miłą wizytę u mnie! Halszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Lublin slynie z pięknych kamieniczek zdjęcia śliczne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję, że nigdy nie byłam w Lublinie. Na kilku blogach oglądałam to piękne miasto.
    Może tego lata uda mi się pojechać do Lublina (h)
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto odwiedzić to miasto. Jeszcze tam nie byłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ozonki nie ma kłopotu z komentarzem na samym dole po prawo są strzałki naciskasz w dół i masz ramkę do komentarzy..bardzo fajnie::)))
    Czereśnio ,Lublin jest mi znany ,mieszkałam we Włodawie..Mam tam rodzinkę.W Lublinie moje mama chodziła do liceum na Podzamczu ,dawne lata::)). Piękny jest ,a Starówka wygląda uroczo i te ogródki z piwkiem i kawiarenki są super.Pozdrawiam serdecznie::))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lublin jest pięknym miastem...wartym odwiedzenia... (k)...Pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.