Orliki...majowe kwiaty...

W moim małym ogrodzie rosną kępy różnokolorowych orlików...Uwielbiam ich miniaturowe kwiatki...Zauważyłam, że tymi roślinami obsadzane są tutejsze ronda i skwery...



Maj to piękny miesiąc...kwitną nie tylko Orliki moje ulubione kwiaty, ale również lilaki zwane inaczej bzami...różaneczniki oraz azalie i wiele innych kwiatów...




Orliki to bardzo wdzięczne kwiaty... swój cudny zapach rozsiewają po całym ogrodzie...niestety mają tendencję do nadmiernego rozsiewania się...ale i tak są bardzo piękne...




Te piękne kwiaty są trujące...W moim małym ogrodzie rosną nie niepokojone przez nikogo, może dlatego jest ich aż tyle...

Komentarze

  1. trujące w sensie jakby kto chciał doustnie, a tak inaczej krzywdy nie zrobią?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kwiatuszki :) nie wiedziałam że są trujące !

    OdpowiedzUsuń
  3. ...są śliczne, delikatne....nie wiedziałam, że niebezpieczne...
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Specjalnie po przekwitnięciu rozsypuję nasiona orlików po wszystkich rabatkach, bo też je kocham. Kiedyś miałam dwubarwne orliki, ale coś się stało i teraz mam tylko jednokolorowe.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiaty, widać, że jesteś wrażliwą na piękno Osobą i tak trzymać...
    pozdrawiam serdecznie
    dobrycoach.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojęcia, że są trujące. Dobrze, że teraz wiem.
    Często dodaję kwiaty do sałatek.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  7. Są prześliczne :) Bardzo je lubię i zawsze w ogórku miałam. Niestety przy okazji powodzi wszystkie kwiaty straciłam, ale sukcesywnie kupuję co roku jakieś nowe okazy. W zeszłym tygodniu zaopatrzyłam się właśnie w nasiona orlików i w niedzielę powinny znaleźć się już na rabatach :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Czereśnio!
    Wspaniałe kwiaty ;) Wstyd się przyznać ale nawet nie wiedziałem że się tak nazywaja (mam cichą nadzieję że Nuta to wie i podratuje mój honor ;) )
    Musisz bardzo lubić kwiaty.. ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kwiaty... :-#...miłego weekendu wam życzę...Pozdrawiam:)*

      Usuń
  9. Orliki to śliczne kwity na długich, smukłych łodyżkach.
    Masz bardzo ładny ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet mi na myśl nie przyszło ze trujące piękna relacja serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten majowy ogród. Mój także jest zachwycający, niepowtarzalny. Tak chciałabym zatrzymać te chwile z majową naturą.
    Cóż nie tylko nasze życie pędzi do przodu. Matka Natura też nie zwalnia kroku i każdego dnia ofiarowuje na, coś innego
    Pozdrawiam końcówką maja

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.