Ogród Skandynawski u państwa Kapias.

Ogrody państwa Kapias, składają się z kilku zacienionych małych ogrodów. Jednym z nich jest ogród Skandynawski. Pełno tu licznych mostków, kanałów pełnych wody, czy małych stawów.





Ogrody Skandynawskie są minimalistyczne, nie ma tu wielu roślin, wszędzie pełno strumyków czy kamieni.





Skandynawski minimalizm panuje także we wnętrzach domów. Szemrzące strumienie są oazą ciszy i spokoju.





W jednym ze stawów zauważyłam maleńkie rybki. Wokół szumiały świerki oraz małe tuje.





Stojąc na niewielkim podeście mogliśmy obserwować spacerujących niżej ludzi. To była bardzo udana wycieczka. 

Komentarze

  1. Piękny ogród.
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    O ranym, jestem pod wrażeniem.
    Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle tych ogrodów, każdy się czymś wyróżnia, ale wszystkie są warte zobaczenia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Ogrody Kapias. Chętnie bym go znowu odwiedziła ale w najbliższą sobotę ma padać deszcz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam w tym roku w Ogrodach Kapiasów i nie widziałam ogrodu skandynawskiego Muszę się tam koniecznie wybrać wiosną. * U mnie idzie ku dobremu, po koszmarnym pobycie w szpitalu. W domu ćwiczę, chodzę i jest coraz lepię. Mam nadzieję dojścia do jako takie sprawności. Dzięki za pamięć o mnie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.