Zakopawer na Dniach Myślenic.

W ub. sobotę wybraliśmy się do Myślenic. Gwiazdą Wieczoru odbywającego się tam festiwalu Lata miał być Zakopawer. Ten pochodzący z Zakopanego zespół gra etniczny rock czyli połączenie folku z rockiem. 





 Każdy z nas słyszał w radiu piosenki tego pochodzącego z Zakopanego zespołu. Wpadają w ucho. 








My stojąc pod myślenicką sceną śpiewaliśmy razem z zespołem. Część piosenek znaliśmy, inne były dla nas nowością. Te znane nam to : " Boso " czy " Kiebyś ty ". Zespół wykonał piosenkę Marka Grechuty " Dzikie Wino ". Jakże inaczej brzmiała ona w wykonaniu Zakopawer. 














Świetnie się bawiliśmy na tym koncercie...Publiczność na nim dopisała...






Na tych dniach wszyscy świetnie się bawili... 

Komentarze

  1. Uwielbiam ten zespół. Nie jestem zaskoczona, że wszyscy świetnie się bawili.
    Gdybym tam była jestem pewna, że wróciłabym bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być super. Myślenice ode mnie niedaleko, a nawet nie wiedziałem o tymże festiwalu... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać impreza się udała a mi pozostaje tylko pozazdrościć. Do Myślenic mamy kawał drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Moniko.
    Fajna kapela, fajna impreza.
    Niestety nie bywam w tamtych stronach.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.