Święta.

Święta zbliżają się wielkimi krokami, przystrajamy domy. Mój dom także jest już gotowy na święta. 
Choć te święta będą inne, każdy we własnym gronie, a wszystko przez koronawirusa. 


Choć w planach był wyjazd do rodziny męża to na planach się skończyło. Niestety na planach się skończyło. Dla nas ważniejsze jest zdrowie naszych najbliższych niż cały ten wyjazd. 





Te święta powinny być radosne w obliczu koronawirusa stają się smutne. 





Choć w domu wszystko jest już przygotowane, to jednak nie czuję tego, że się zbliżają. 

Komentarze

  1. To będą święta inne niż zwykle, ważne, by choć nacieszyły nas wiosennymi kolorami. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie przystroiłaś dom na święta. Ja w tym roku odpuściłam sobie dekorowanie mieszkania. Jakoś nie przeżywam tych świąt i dlatego gdzieniegdzie tylko gałązki bukszpanu.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Moniko.
    Święta bez rodziny, nie będę już radosne.
    Będą samotne i smutne.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz rację Michale, te Święta już nie będą takie radosne jak poprzednie.
      To będą Smutne Święta.

      Usuń
  4. Piękne dekoracje. Życzę Ci dużo pogodnych myśli, Zdrowia, cierpliwości. Dużo optymizmu, który pozwoli Nam przetrwać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wizytę na moich stronach. Jak trafiłaś do mnie?
    Będzie mi miło, jak czasem zajrzysz do mnie.
    Nie mogę zaoferować Ci herbatki i czegoś słodkiego, ale zawsze znajdziesz ciepłe słowo.
    Nie omieszkam też zajrzeć tu ponownie
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.