Zupa Chrzanowa

Choć na blogach kulinarnych możemy spotkać jej różne odmiany. Ja dzięki uprzejmości mojej cioci mogę przedstawić jej klasyczny przepis. Taką zupę chrzanową gotowała jej teściowa. 



A przepis na tą zupę jest bardzo prosty. A brzmi on tak:
- trochę pokrojonego w kostkę mięsa
- 2 marchewki
- 1 pietruszka
- tarty chrzan
- 1 jajko
-pętko kiełbasy. 
Przygotowanie też jest bardzo proste :
Mięso, starta marchewka oraz pietruszka i pokrojona kiełbasa to wszystko razem gotujemy.



Jeżeli ktoś lubi może dodać pokrojone w kostkę ziemniaki, na samym końcu dodajemy chrzan i surowe jajko, które musimy z garnuszka przelewać przez widelec, by potworzyły się niewielkie wstążeczki. Teściowa mojej cioci dodawała na sam koniec ugotowane na twardo jajka. 


Może ktoś spróbuje zrobić tą smaczną zupę nie koniecznie wielkanocną. 

Komentarze

  1. Witaj Moniko.
    Jestem smakoszem zup wszelakich.
    Takiej jeszcze nie jadłem.
    Namówię żonę do ugotowania.
    pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. My też jemy zupę chrzanową w Wielką Sobotę.
    Przyrządzam ją bardzo podobnie.
    Życzę Ci dużo zdrowia.Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy takiej zupy nie jadłam, tak się zastanawiam czy jej w święta nie zrobić zamiast żurku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.