Obrazy z Zamku Królewskiego w Warszawie.

Przechadzając się po zamku królewskim, natkniemy się na wiszące obrazy jest to kolekcja, którą zapoczątkował jeden z przedstawicieli rodu Potockich, którzy byli wówczas właścicielami zamku. 





Obrazy te są tylko niewielką częścią ogromnej kolekcji jaka niegdyś wisiała w tych zamkowych komnatach.






To bardzo ciekawa kolekcja, przedstawiająca pejzaże  czy portrety. 





Zamek Królewski to skarbnica wiedzy i historii, to przepiękne rzeźby czy obrazy, które warto zobaczyć.

Komentarze

  1. Wspaniałe obrazy, pełne cennej historii. Pozdrawiam, dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Moniko.
    Byłem pięć razy na zamku Królewskim, ale nie w celach turystycznych, tylko na wręczaniu nagród w konkursie z Historii bliskiej. Organizatorami był Ośrodek Karta i Fundacja Stefana Batorego. Byłem opiekunem prac mojej córki Eweliny i Basi. Przy okazji zwiedzałem zamek i widziałem obrazy.
    Fajne zdjęcia i opisy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja obrazów na Zamku Królewskim w Warszawie jest faktycznie imponująca.
    Pozdrawiam serdecznie Moniko :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.