Kanał Augustowski.

 Zaczynamy wspaniały rejs unikatowym kanałem augustowskim. 




Wczesnym rankiem podjeżdżamy pod miejsce z którego nasz mały statek ma odpłynąć, jest jeszcze chwila czasu do rejsu. My rozglądamy się z dużą ciekawością po okolicy.






Ruszamy w piękny rejs jednym z najpiękniejszych kanałów. Towarzyszą nam kaczki, oraz zapamiętale wiosłujący kajakarze. 







Woda jest tak przejrzysta, że widoczne jest przybrzeżne dno. Aż do samych wrót kanału prowadziły nas kaczki oraz łabędzie. 





To piękne miejsce tętni życiem. 





To bardzo ciekawy kanał. Budowa zaczęła się na początku XIX wieku. Trwała kilka lat. Warto ten kanał zobaczyć.

Komentarze

  1. Zazdroszczę rejsu i pięknych widoków. My płynęliśmy tylko kanałem elbląskim, a na tym obserwowaliśmy pracę śluz. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Fajny rejs, ciekawy kanał. Pewnie już nim nie popłynę.
    Mam jednak wyobrażenie, bo pływałem innymi kanałami, przez śluzy i inne budowle rzeczne.
    pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny rejs. Miałam przyjemność też płynąć tym kanałem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely views......nature and wildlife .
    wish to visit one day.

    Have a great weekend

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.