Świątecznie ubrane miasta.

 Uwielbiam Święta Bożego Narodzenia, za tą ich magiczną atmosferę. Za to, że są tak unikatowe choć bezśnieżne.  





 Jednak te święta będą inne takiej można powiedzieć bożonarodzeniowej otoczki. Bez Jarmarków Świątecznych. Można powiedzieć takie jakieś puste. Moje miasto, także przybrało świąteczne barwy,






Choć miasta są pięknie ubrane świątecznie, to przekonałam się będąc w Krakowie, że bez Jarmarku Świątecznego jest tam jakoś ubogo. 







Jarmark Świąteczny tworzył otoczkę. Brakowało mi też korowodu, który gwarnie przechodził przez ulicę Floriańską ze śpiewem na ustach. 




Jednak i tak Kraków ma jakąś magię w sobie, że ciągnie mnie do tego miasta.

Komentarze

  1. Beautiful place ~ gorgeous photos and Christmas is a bit sad everywhere this year ~ but your post is elegant and festive ~ thank you ~

    Happy Holidays to you,

    A ShutterBug Explores,
    aka (A Creative Harbor)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Lubię taką świąteczną atmosferę. Ladnie udekorowanie miasta, żwiatła, choinki i inne cuda.
    Każde miasto ma swoją magię, jednak pod pewnym warukiem, że trzeba miasto kochać i czuć w sobie. Ja bym swojego Głogowa na inne miasto nie zamienił.
    Pozdrawiam świątecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że mam podobne odczucia. Wybrałam się w zeszły czwartek na miasto obejrzeć dekorum świąteczne, i choć co roku bardzo mnie ono cieszyło, i choć co roku jest podobne, ładne, to miasto wydawało mi się jakieś smutne, opustoszałe. Z jednej strony mnie to cieszyło, bo nie lubię tłoku, i unikam go szczególnie teraz, a z drugiej mimo światełek, choinek, a nawet budek z jedzeniem ciągnących się przez długą nie sprawił mi ten spacer żadnej radości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Bożonarodzeniowe dekoracje i rozświetlone świątecznie miasta !
    Piękny świąteczny Kraków !
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo braku jarmarków świątecznych już same świetlne dekoracje wprowadzają świąteczny nastrój, ale tak naprawdę święta są w domu z rodziną i kolędą. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful, nice christmas pictures!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.