Myczkowce, maleńki park miniatur.

 Ten przepiękny park miniatur, jest najmniejszym jaki widziałam, ale i tak jest bardzo piękny. 





To moje przepastne archiwum ma w swoich zbiorach zdjęcia z Parku Miniatur w Myczkowcach. Park ten to miniatury cerkwi oraz drewnianych kościołów znajdujących się na terenie Polski, Rosji, Ukrainy czy Białorusi. 






Wielu z nich pewnie już nie ma. I tak naprawdę możemy je zobaczyć tylko w parku miniatur. 





Gdy za oknem pada śnieg, a ja siedzę w ciepłym domu, przypominam sobie wycieczkę do Myczkowców. 









Wokół szumiały drzewa, dając kojącą ciszę. 






To są małe drewniane unikaty. Ten park miniatur warto odwiedzić.

Komentarze

  1. Witam.
    Byłem kiedyś i zwiedzałem. Byłem pod wrażeniem, a teraz wróciy wspomnienia.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię odwiedzać Parki Miniatur. Tego nie znam. W swoim archiwum mam zdjęcia z Park Miniatur w Ropie.
    Muszę je kiedyś zaprezentować.
    Pozdrawiam cieplutko::)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.