Miasteczko Galicyjskie w Nowym Sączu.

Kolejny raz odwiedzam nowosądecki skansen. 
Tym razem jest to Miasteczko Galicyjskie. 
Różni się ono od tego w Sanoku,wielkością.
Jest mniejsze od tamtego.





W centralnym miejscu miasteczka stoi ratusz.Stoją tu kamieniczki m.in: snycerza, krawca czy zegarmistrza. Jest tu nawet zakład fryzjerski.






Zaglądnęliśmy nawet do apteki.




Stoi tu nawet sklep towarów mieszanych.




Wokół miasteczka galicyjskiego kręcili się ludzie. Zaglądali do fryzjera czy apteki, a nawet do zajrzeli do krawca. 

Komentarze

  1. Miasteczko jest piękne, szkoda, ze nie używane
    j

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego skansenu, a z chęcią odwiedzę. Zapamiętuję na przyszłośc i wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem każdego roku w skansenie w Sanoku , bo po prostu lubię tam bywać, w tej atmosferze. W Nowym Sączu też byłam , jest tam pięknie , ale rzeczywiście skansen w Sanoku jest większy .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się w jaki sposób przedstawiłaś Miasteczko.
    Byłam w Miasteczku Galicyjskim. Czas odświeżyć wspomnienia.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  5. To mój region! Cudne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.