Myśli kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Spacerując po Komańczy. Trafiliśmy przed klasztor sióstr Nazaretanek, to tutaj był przetrzymywany kardynał Stefan Wyszyński. Przy drodze prowadzącej w stronę klasztoru wmurowano kamienie z jego myślami.



Uśmiechnijcie się...do wszystkich
którzy w pobliżu was żyją,
do tych, którym ciężko,
którzy są samotni i opuszczeni...,
do tych, których mijacie na schodach i na ulicy...,


O ileż lepiej i jaśniej byłoby na świecie,
gdyby wszyscy uśmiechali się do siebie!
byłoby więcej słońca nad Polską, nad światem!


To tylko kilka myśli kardynała Stefana Wyszyńskiego. Jakże aktualne są dziś w XXI wieku. W świecie pełnym przemocy i brutalności. W świecie gdzie brak szacunku dla drugiego człowieka, brak miłości, brak tolerancji.


Chcesz by cię kochano?
Środek na to prosty - kochaj
Chcesz, aby ci pomagano? Pomagaj
Chcesz, aby cię obdarowywano? Innym dawaj

Jest to wypróbowana metoda
aby rozbroić wszystkich smutnych
i zwyciężać wszystkich nieprzyjaciół.


Przytoczyłam tylko kilka myśli kardynała Stefana Wyszyńskiego. W klasztorze znajduje się także izba pamięci poświęcona Prymasowi Tysiąclecia- Stefanowi Wyszyńskiemu. O niej napiszę kiedy indziej.

Komentarze

  1. Bardzo oryginalny sposób na uwiecznienie mądrych myśli kardynała tysiąclecia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zgadzam sie - bardzo oryginalny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ah żeby tak miłość każda była odwzajemniona,,,,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uśmiecham się zawsze... nawet do złych ludzi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.
    Byłem, zwiedzałem, czytałem...
    Ale od Komańczy trzeba nieco zboczyć i pod górę wędrować, ale warto.
    Za tydzień też napiszę o tym miejscu.
    Pozdrawiam srdecznie i do siebie zapraszam na bieszczdzki szlak.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam tu latem zeszłego roku. Piękne miejsce.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo mówić. Kardynał Stefan Wyszyński mądrym człowiekiem był !!! Wiedziałam o tym , ale takich pamiątek po nim, nie widziałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bieszczady są wspaniałe życ nie umierać serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.