Dziecięce zabawki z żywieckiego muzeum.

W dawnych stajniach żywieckiego zamku, urządzono muzeum związane z Żywiecczyzną.



Na wysokim poddaszu, a właściwie tuż przy dachu. Wystawiono dziecięce zabawki. Można, było się przekonać jak bawiły się ówczesne dzieci.




Na postumentach ustawiono drewniane koniki, czy małe wózeczki. Ówczesne dzieci takimi rzeczami się właśnie bawiły.




Na tej wystawie można było przenieść się w czasy swojego dzieciństwa, przynajmniej ja tak miałam. Nie chodziło o konika na biegunach, tylko raczej o małą kołyskę.





Patrząc na te zabawki przypomniało nam się nasze dzieciństwo. Dziś takich zabawek już niema. A może są, tylko leżą zakurzone gdzieś na strychach. Dzisiejsze dzieci takimi zabawkami już się nie bawią. W modzie jest elektronika. 

Komentarze

  1. Witaj Moniko.
    Z wieku dziecięcego dawno wyrosłem, ale miło zobaczyć czym się dzieci onegdaj bawili.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zabawki mają w tym muzeum

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentują się te stare zabawki. Ja ostatnio kupiłam nowe zabawki od producenta jellycat. Mają tam szeroki wybór przepięknych maskotek, które na pewno spodobają się każdemu dziecku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zabawki, mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.