Małe cudeńka z gnieźnieńskiego muzeum diecezjalnego...



Gnieźnieńskie muzeum archidiecezjalne ma w swoich zbiorach wiele takich perełek.




To nie tylko rzeźby, to również malarstwo czy wszelkiego rodzaju numizmatyka. To są również mszały czy kielichy...





To bardzo ciekawe muzeum. Chodziłam po salach muzealnych, oczarowana ich eksponatami.






Te wszystkie piękne wyroby ze srebra czy złota. Kusiły by przy nich przystanąć, popatrzeć na pozachwycać się nimi.



Czasem warto odwiedzić takie muzeum, bo możemy w nim zobaczyć wiele ciekawych rzeczy...



Zwiedzanie takich muzeów to dla mnie mała lekcja historii. 

Komentarze

  1. Uwielbiam Muzea Diecezjalne. Skrywają wspaniałe średniowieczne skarby.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Moniko.
    Byłem, zwiedzałem i podziwiałem.
    Fajna taka retrospekcja.
    Pozdrawiam świątecznie i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo poważna oferta kredytowa

    E-mail: simondurochefort@gmail.com
    Whatsapp: +33 7 56 94 93 46

    cześć
    Jestem Simon, udzielam pożyczek każdej osobie, firmie i stowarzyszeniom bez wyróżnienia rasy i kontynentu, które pragną według następujących kryteriów:
    Wybór kwoty: od 5 000 do 20 000 000 EUR.
    Wybór okresu spłaty: od 1 do 20 lat. Zwrot jest 3 rodzajów: miesięczny, roczny lub pojedynczy.
    Roczna stopa oprocentowania: 3% kwoty pożyczki.

    E-mail: simondurochefort@gmail.com
    Whatsapp: +33 7 56 94 93 46

    Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.