Dworek Fryderyka Chopina - Żelazowa Wola.


Żelazowa Wola przywitała nas lekkim chłodem. A my tym nie zrażeni, udajemy się w stronę dworku, dawnego miejsca urodzenia Fryderyka Chopina. To tutaj nasz wirtuoz przyszedł na świat. 




Choć mieszkał tutaj tylko przez jakiś czas, to to miejsce miał zawsze w swoim sercu , tak pozostało już na zawsze. Nawet gdy przebywał na emigracji, to Żelazowa Wola była w jego sercu.






Dla nas to przepiękne miejsce, mogliśmy zobaczyć muzeum w miejscu w którym urodził się nasz wirtuoz. 









Z oddali słychać muzykę naszego Wielkiego Kompozytora. To miejsce przyciąga jak magnes, dużo przyjeżdża do Żelazowej Woli Japończyków. 







Na nas dworek zrobił ogromne wrażenie. W kolejnym poście opowiem o wnętrzach tego dworku - muzeum.  

Komentarze

  1. Byłam, chociaż raczej skromny, to zachwyciłam się tym miejscem.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam i oczarowało mnie rozplanowanie terenu i gospodarność wsadzeniu roślin. Tam po raz pierwszy miałam okazję zrozumieć zasadę - mniej znaczy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy park i ta towarzysząca muzyka czynią to miejsce niezwykłym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Moniko.
    Lubię takie miejsca.
    Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.