Koniec lata w małym ogrodzie gdzieś na Dolnym Śląsku.

Kończy się powoli lato, kwitną nawłocie.  Na drzewach dojrzewają owoce. Smakowicie wyglądające gruszki czy jabłka.  




W czasie swojego krótkiego pobytu na Dolnym Śląsku, mogłam podziwiać kwitnące nawłocie, hibiskusy czy inne kwitnące kwiaty.








Aż chce się zaśpiewać piosenkę " Żegnaj Lato  na Rok" . 





Kwitną  Jeżówki, Dzielżany, Buciki Kopciuszka oraz inne te już bardziej jesienne kwiaty. 




Choć lato jeszcze trwa to bardziej pogodowo przypomina już jesień, niż lato. Pewnie będzie tęsknota za tym słoneczkiem w te ciepłe lipcowe dni.  

Komentarze

  1. Och, jak wiele jabłek na tamtejszych drzewach. Jesień zbliża się szybkimi krokami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato powoli odchodzi, bardzo nie lubię tego momentu, dla mnie ta pora roku mogłaby trwać bowiem wieczność. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ogród, bogaty w kwiaty i owoce. Z przyjemnością bym w nim posiedział w altanie przy kawie i domowym cieście.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obyśmy tylko zdrowi byli. To jesień nas uszczęśliwi swoimi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.
    Piękny ten ogród i kwiecisty, choć wygląda na taki nieco zarośnięty.
    Są róznie ogrody, a z gustami sie nie dyskutuje.
    Fajne zdjęcia,
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam właśnie Nad Niemnem i wydawało mi się, że część opisywanej przez nią roślinnością już wyginęła, dlatego nie znam jej nazw, tymczasem i Ciebie widzę nazwy roślinek całkiem mi obce. Aż mi się wstyd zrobiło, że tak mało znam się na botanice. Wstukałam w wiki buciki kopciuszka i pokazało mi buciki :) ale kiedy dodałam roślina- przeniosło mnie na twój blog :) Bardzo ładne są te buciki, cała roślinność jest tak bujna, kolorowa i piękna, że chciałoby się ją namalować, opisać, albo choćby na zdjęciach ująć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.