Tawułka...

Będąc na Dolnym Śląsku w jednym z ogrodów wypatrzyłam białą tawułkę...Tawułki to rośliny ozdobne, sadzone w parkach i ogrodach...tam je głównie możemy spotkać...







Tawułki pochodzą z Ameryki Północnej, a dokładnie z rejonu Appalachów...niektóre z nich rosną w Azji...tam możemy spotkać kilka gatunków...Mogą rosnąć nawet do 1,5metra...Tawułki kwitną od czerwca do końca września...wszystko zależy od posadzonej w ogrodzie odmiany...


Tawułki to przepiękne krzewy kwitnące w przeróżnych kolorach...

Komentarze

  1. Bardzo mi się podobają te tawłki! Ciekawe są:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne.
    Urzekły mnie twoje zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tawułki za ich lekkość i zwiewną urodę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze takie wysokie???? nie wyglądają na takie.... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś kremową i fioletową. Urzekają delikatnością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam tylko tawuły, ale sąsiadka za płotem ma piękne różowe tawułki.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia ... na Dolnym Śląsku rzeczywiście można je spotkać ... jak spotykam nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam że tawułki pochodzą z Ameryki Północnej

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tawuły, zdobyły moje serce za niekłopotliwość i łatwość przystosowywania się, na mojej działce to bardzo ważne :)) Piękne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.