Muffiny owsiane z jabłkami...

Miałam dziś ochotę na coś słodkiego...Postanowiłam upiec muffiny...a przepis na nie znalazłam w internecie...ciut go zmodyfikowałam...





Przepis na muffiny owsiane:
Szklanka zmielonych płatków owsianych
Szklanka mąki ( ja dałam razową)
łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki soli
łyżeczka cynamonu
Ja dodałam łyżkę kakao
łyżeczkę zmielonych goździków
3/4 szklanki jogurtu/mleka/maślanki
1/2 szklanki oleju
łyżeczka cukru waniliowego ( ja dałam ekstrakt waniliowy)
1/2 szklanki cukru ( ja dałam ksylitol )
2 jabłka
Ja dałam jeszcze garść suszonych moreli
można dać również inne owoce...




Przygotowanie muffin jest banalnie proste... W jednej misce mieszamy: mąkę,płatki,proszek,cynamon,sól,cukier, cukier waniliowy...W drugiej misce mieszamy: jajka, jogurt, olej...Potem wszystko ze sobą łączymy...i niedbale mieszamy...Do niedbale wymieszanej masy dodajemy pokrojone w kostkę jabłka i suszone morele i kolejny raz mieszamy...Wkładamy ciasto do muffinowych foremek...Pieczemy w temp.180.C...przez 25-30 min...

Komentarze

  1. Wszystko dobrze. Czuję się nieco zakłopotana, bo zrobiłaś babeczki z nadzieniem. Dlaczego nazywasz je z angielska, muffiny?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, ale fajne.
    Nigdy nie robiłam muffinek. Ostatnio są bardzo "modne".
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonałe do kawki albo herbatki.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-0

    OdpowiedzUsuń
  4. przepis zapisany do spróbowania, pozdrawiam
    j

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami piekę babeczki, ale takich jeszcze nie robiłam.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie.
    Mniam, chętnie bym teraz jedno zjadła.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.