Most Tumski...




Ostrów Tumski od Wyspy Piasek oddziela Most zwany Tumskim, most ten upodobali sobie również zakochani. Na jego przęsłach zapinają kłódki ze swoimi imionami. Już raz tak było, że z powodu nadmiaru kłódek te małe przęsełka zaczęły pękać. Podjęto wtedy decyzję o usunięciu części kłódek.





Tych kłódek było tak dużo, że bano się o żelazne filary mostu.



Most ten łączy Ostrów Tumski z Wyspą Piasek. Tym razem postanowiono, że po remoncie tego małego mostu, będzie zakaz wieszania kłódek. Zastanawiam czy taki zakaz coś da, no chyba , że każdą zawieszoną kłódkę będą usuwać.



Przyglądając się kłódkom przeróżne inicjały. Czy takie zawieszenie kłódki coś da by miłość przetrwała? Tego nie wiem. W Grudziądzu też widziałam tak zawieszone kłódki, tylko na mniejszą skalę.

Komentarze

  1. Dla mnie to jest ciężka, przesądna głupota. Dobrze, że zakazują, bo szkody to przynosi. Tym bardziej, że kłódki masowo pojawiają się także na starych, zabytkowych mostach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni temu słyszałam o remoncie tego mostu.
    Apelowano o zabranie kłódek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Moniko.
    Byłem, zwiedzałem i zdjęcia robiłem
    Gdzieś tam wisi kłódka syna i synowej, jak jeszcze w narzeczeństwie byli.
    Też uważam, że takie kłódki nie są dobrym pomysłem.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.