Jarmark Adwentowy w Krakowie...

Od kilku lat jeździmy do Krakowa by zobaczyć tamtejszy Jarmark Adwentowy...Co roku zaskakuje nas ilość wystawianych towarów...a piernikowe serduszka, a to słodkie lizaki, a to znowu coś drzewa...Gdy wchodziliśmy na krakowski rynek z Jarmarku roznosił się smakowity zapach chleba ze smalcem... w kolejnej budce sprzedawali pierogi, a dalej grzańca...a może zapach gorącego grzańca unosił się nad krakowskim Starym Rynkiem...








Na widok tych słodkości ślinka ciekła mieliśmy ochotę schrupać takiego lizaka owiniętego w złoty papierek, piernikowe serduszka wręcz uśmiechały się do nas...





Właściwie do Krakowa przyjechaliśmy na Szopki, a Jarmark zwiedzaliśmy przy okazji...O Szopkach opowiem innym razem...




Mnóstwo ludzi kręciło się przy straganach...

Komentarze

  1. Oj tak... Godzinami tak się potrafiłem między straganami przeplatać, a jak się miało szczęście to się człowiek "promocjami" obżarł, ze na powrót do domu starczało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami wybiorę się na starówkę warszawską - wygląda świąteczny jarmark jakoś podejrzanie podobnie ;) Chodzę, oglądam... dzieci zatrzymują się przy stoiskach z zabawkami... w sumie nic nie kupuję... może w tym roku będzie inaczej ;) Też przybywam tam aby pooglądać szopki :)))))
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też tam byłam i grzańca piłam.
    Lubię krakowski jarmark adwentowy i konkurs szopek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam, widziałam, potwierdzam, że pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie Jarmarki! :) Pozdrawiam ciepło, mikołajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie jarmarki, w okresie Adwentu mieliśmy zawody w Saarbrucken i tam na Starym Mieście był Jarmark, uwielbiałam chodzić na placki ziemniaczane z prażonymi jabłkami i grzaniec, a jaka atmosfera wieczorem, bajkowa, wszyscy lubimy powracać do okresu dzieciństwa
    j

    OdpowiedzUsuń
  7. Jarmark Bożonarodzeniowy w otoczeniu Sukiennic i Rynku robi duże wrażenie. Potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.