Serca z piernika na jarmarku adwentowym...

Spacerując między kramami zauważyliśmy kram z piernikami...Te pierniki jakby do nas mówiły "zjedz mnie"...miały wypisane lukrem różne napisy np:Tęsknię za Tobą Misiu czy 100 yers...








Miały różne lukrowe obwódki i różne kolorowe kwiatuszki...Wolnym krokiem chodziliśmy wśród cukierniczych cudeniek...wdychając zapach grzańca...Miałam ochotę kupić jedno takie serduszko, mój mąż mnie przed tym powstrzymał...





Zaciekawił nas napis na jednym z pierników " Dla starego pijaka ", a pod nim wisiał piernik z napisem " Za upojną noc "...




A tak smakowicie wyglądały te piernikowe serduszka...

Komentarze

  1. Bardzo fajnie wyglądają i ciekawie.Pozdrawiam serdecznie.Czuć takie święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zjadłabym takiego pierniczka. Niestety nie mogę....
    Pozdrawiam ciepłem bijącym z adwentowej świecy

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam takie pierniki na jarmarkach są ekstra serdecznie i świątecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem tylko dlaczego wielu ludzi uważa, że zaimek dzierżawczy "mój" trzeba pisać wielką literą. Owszem, zaimek "twój", szczególnie w listach lub na karkach z życzenia, tak, ale "mój"- wykluczone!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam pierniczki na jarmarku adwentowym. Robiłam im zdjęcia.
    Nie wpadłam jednak na pomysł, że będzie to świetny post.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że nie tylko ładnie wyglądały, ale i smakowały. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.