Johann Strauss na Nowy 2015 rok...

Od lat oglądamy Koncert Noworoczny z Wiednia...Bo oboje z mężem lubimy muzykę rodu Straussów...Koncert oglądany w telewizji...to być może nasze marzenie, którego nigdy nie zrealizujemy...bo bilety na ten koncert są niebotycznie drogie...a tak przynajmniej możemy posłuchać za darmo muzyki...Uwielbiamy walce Johana Straussa, a szczególnie " Walc nad pięknym Modrym Dunajem "...










Ale nie tylko ten walc jest naszym ulubionym utworem...szczególną estymą darzymy również  utwór " Marsz Radeckiego"...


Johann Strauss jest naszym ulubionym kompozytorem...często słuchamy jego walców i polek... Nie tylko " Walca nad Pięknym Modrym Dunajem " czy " Marsza Radeckiego "...



Darmowy hosting zdjęć Koncert Noworoczny gromadzi tłumy przed telewizorami...My także zasiadamy przed telewizorem by posłuchać filharmoników wiedeńskich...
Zdjęcia są z internetu...

Komentarze

  1. Zazwyczaj również oglądam i z przyjemnością wsłuchuję się w dźwięki walców i marszów. Dzisiaj nie oglądałem, może będzie powtórka ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się kiedyś być na koncercie noworocznym w Wiedniu, a nie tylko oglądać go w telewizji.

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz bo wkradł się błąd.
    Na szczęście dzięki transmisjom telewizyjnym można w pewien sposób być i podziwiać , i słuchać :)) Bardzo lubię muzykę poważną.
    Pozdrawiam :)

    Jestem rozmarzona bo właśnie słucham muzyki relaksacyjnej z motywem morskiej natury :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham muzykę poważną:) Dziękuję, że zajrzałaś do mnie:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, tylko pięknych i dobrych chwil !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi hi hi, nie uwierzysz ale wczoraj oglądając koncert z Wiednia pomyślałam o takim poście.
    Zrobiłam nawet z koncertu kilka zdjęć. Gratuluję. Byłaś szybsza.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że nie mogę tam być osobiście i na żywo tam w tej pięknej scenerii doświadczać tego wydarzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam Straussa, nie tylko jego walce.Koncert z Wiednia oglądałam, jak zwykle był fantastyczny.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię Straussa. Jego muzyka, w przeciwieństwie do obecnych głupawych muzyczek (nie piszę melodii, bo melodii to u nich brakuje), jest inna, delikatna a jednocześnie wesoła.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.