Kraków nocą...

Darmowy hosting zdjęćZawsze marzyłam by zobaczyć Kraków nocą...to moje marzenie spełniło się w ostatnią sobotę adwentu...Uczestniczyłam w Korowodzie Krakowskim... to było coś pięknego zobaczyć to miasto tak pięknie oświetlone...


Darmowy hosting zdjęć

Darmowy hosting zdjęć

Darmowy hosting zdjęć

Darmowy hosting zdjęć

Darmowy hosting zdjęć

Kraków pięknie wygląda nocą...


Darmowy hosting zdjęć

Darmowy hosting zdjęć

Z ogromną chęcią zawsze wracam do niego...Zawsze odkrywam w nim coś nowego...

Komentarze

  1. Ale ładnie oświetlony lampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Kraków pięknie wygląda nocą.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym się cieszyła na możliwość uczestniczenia nocą w takim Korowodzie Krakowskim.
    Pięknie tam wieczorem...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję oglądać tak pięknie oświetlony Kraków, wygląda niesamowicie. Szkoda, że Aniołów jakby troszkę mniej, niż jeszcze dwa lata temu, bo są takie urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna impreza, nocą w tym mieście panuje inny klimat. każdy powinien zaliczyć spacer po Krakowie, gdy zapalą się lampy uliczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, co tu dużo mówić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraków zarówno za dnia jak i nocą jest bardzo ładny. Najbardziej jednak zachwycił mnie w okresie przedświątecznym, kiedy to w rok temu w grudniu miałam okazję oglądać będąc na jarmarku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miasto ma nocą dodatkowy urok i też to lubię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.