Instrumenty muzyczne na zamku w Starej Lubowni.

Zwiedzając zamek w Starej Lubowni,
natknęliśmy się na wystawę instrumentów muzycznych.




Na tej wystawie było wiele różnych instrumentów muzycznych od takich najbardziej znanych np. skrzypce, altówka czy kontrabas po mniej znane np: rogi ...




Z tych mniej znanych to klawesyn czy mandolina. Z ogromną ciekawością oglądaliśmy te unikatowe instrumenty muzyczne.




Niektóre z nich stały za szkłem inne zaś leżały swobodnie. Nam najbardziej spodobały się miniaturowe cymbały leżące na stoliku. W rogu stały afrykańskie bębny.



Przed fortepianem na stoliku leżały skrzypce, a może to była altówka. To była bardzo pouczająca wystawa, tylu przedmiotów związanych z muzyką zgromadzonych w jednym miejscu to ja jeszcze nie widziałam.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawa wystawa - tyle instrumentów w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mandolina i skrzypce to instrumenty na których grałam,
    j

    OdpowiedzUsuń
  3. instrumenty muzyczne tworzą pewien klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.
    Tyle tych instrumentów, że można orkiestrę wyrychtować.
    Bardzo ładne zdjęcia....
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym chętnie odwiedziła takie muzeum instrumentów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że podczas mojego pobytu nie było tej wystawy. Ciekawa relacja i ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.