1 listopada...

Zbliża się Wszystkich Świętych...Pojedziemy na cmentarze odwiedzać groby bliskich...



Życie człowieka jest
jak płomień świecy...
Wystarczy podmuch
żeby je zgasić...






1 listopada jest dniem zadumy i modlitwy...Modlimy się nad grobami bliskich...



 To Święto jest refleksją nad naszym życiem... nad tym jak postępujemy na co dzień... 

" Dla tych którzy odeszli "
Dla tych
którzy odeszli
W nieznany świat
Płomień na wietrze
Kołysze wiatr.
Dla nich tyle kwiatów
Pod cmentarnym murem
I niebo jesienne
u góry.
Dla nich 
harcerskie warty
I chorągiewek gromada
I dla nich ten dzień-
Pierwszy dzień-
Listopada
Danuta Gellnerowa.

Komentarze

  1. Dzień 1 listopada zawsze skłania mnie do refleksji i zadumy nad naszym życiem- tak pięknym i zarazem kruchym...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie również te dwa dni są pełne pamięci, refleksji, zadumy i... smutku.
    Myślami zawsze jestem z moimi najbliższymi, którzy odeszli... W tych dniach szczególnie...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już w minioną niedzielę byłam na grobach swoich rodziców i siostry, bo to sto kilometrów ode mnie, a jutro odwiedzę groby rodziny mojego męża. Nie wyobrażam sobie, aby nie odwiedzić grobów w tym jednym dniu, choć ja odwiedzam częściej.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To piękne, pełne zadumy święto
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten rodzinny grobowiec. Lubię odwiedzać cmentarze. Dzisiejszy dzień był kolejna ku temu okazją .

    OdpowiedzUsuń
  6. PIERWSZY LISTOPADA TO CZAS ZADUMY I OKAZJA SPEDZENIA DNIA Z NASZYMI BLISKIMI KTÓRZY ODESZLI PRZED NAMI SERDECZNIE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. A dla nas dzien zadumy..i radosci. Urodziny mego syna:)
    zapraszam do mnie, bo chcialabym wyslac maly upominek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.