Jesień w wygiełzowskim skansenie...

Wyśmienita pogoda sprawiła, że pojechałam do skansenu w Wygiełzowie...Chciałam po spacerować wśród skansenowych chat...Jestem tu już któryś raz z kolei, jednak nigdy nie byłam jesienią...






Jesień jest przepiękną porą roku...Żółte liście sprawiają migoczące wrażenie...
Nawet jesienią skansen wygląda pięknie...
"...O liściu
osłoń mnie zielenią
jestem jesienne nagie drzewo
z zimna drżę
wodo napój mnie..."

Halina Poświatowska


W niektórych miejscach na drzewach brakuje liści...ale i tak jest tu bardzo pięknie...


Patrząc na ten jesienny skansen...Przypomniała się mi piosenka o jesieni...
Barwy Jesieni
Jesienne chmury znów pędzi wiatr
w dalekie strony, w daleki świat.
Zielone drzewa, które chroniły nas
w żółte kolory zmienił czas.
Zielone drzewa, które chroniły nas,
w żółte kolory zamienił czas.

Dalekie ścieżki, po których ja
błądziłem kiedyś w pogoni dnia,
i kwiaty, które witały nas,
w żółte kolory zamienił czas

Szeroką plażę i morza brzeg
zakryje wkrótce głęboki śnieg.
Dziś tylko liście zdobią pusty las,
na żółto drzewa maluje czas.
Dziś tylko liście zdobią pusty las,
na żółto drzewa maluje czas


 Seweryn Krajewski

Komentarze

  1. Lubię jesień, ale tylko na obrazach, a moją ukochaną porą roku jest zdecydowanie lato (i jeszcze, żeby upalne było).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham piękną jesień bo jest kolorowa,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sobotę wybieram się do Skansenu w Wygiełzowie...
    Oby tylko nie padało. Ostatnio jesień przesadza i obdarza nas deszczem...
    Mam nadzieję, że do soboty na drzewach pozostanie jeszcze trochę liści.
    Ładne zdjęcia widać na nich typowo jesienną pogodę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz prześlicznego Anioła Stróża. Czy mogę go zabrać do siebie?
    Od chwili założenia bloga mam takiego jak u Ciebie na drugim zdjęciu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odbyłam przepiękny spacer, dziękuję.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne ule i studnia! Uwielbiam takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a neat place of history and beautiful autumn scenes!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś piękną wycieczkę, choć ja nie lubię jesieni i żółknących liści.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię zwiedzać skanseny. Ciężko wyobrazić sobie że nasi przodkowie naprawdę tak żyli...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesienią jest tam pięknie, co przypomniała mi Twoja relacja. Jeden z ładniejszych skansenów, które odwiedziłem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miejsce i piękna kolorowa pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się Twój blog.
    Lubię tutaj wpadać.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  13. Zauważyłem, że lubisz to miejsce. Ja też lubię tu zaglądać. Szczególnie zamek mnie ciągnie. Mroczną ma przeszłość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.