Szlak Unii Lubelskiej...

Chodząc lubelskimi uliczkami poznawaliśmy jego zabytki. Jednym z takich ciekawych zabytków jest Szlak Unii Lubelskiej.






Szlak ten zaczyna się na lubelskim zamku, a właściwie w jednej z sal gdzie znajduje się obraz Jana Matejki " Unia Lubelska ". Ciągnie się przez całe miasto. Idąc nim mijamy Bazylikę Dominikanów, a  dalej kościół ufundowany przez króla Władysława Jagiełłę.





Unia Lubelska


Lubelskie uliczki kryją wiele zabytków. Warto było przyjechać do tego pięknego miasta.

Komentarze

  1. Lublin to piękne miasto z ciekawymi zabytkami.
    Miałam Lublin w tegorocznych planach.
    Niestety, wyjazd nie doszedł do skutku.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są twoje zdjęcia, bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam nigdy w Lublinie, a to takie ciekawe i ładne miasto, pełne historii.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie ...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie także nie udało się jeszcze odwiedzić tego miasta, ale nie tracę nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna propozycja, a przy okazji można zobaczyć najważniejsze zabytki Lublina. Miasto warte zobaczenia
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za przypomnienie pięknych chwil w Lublinie.
    Bardzo urokliwe miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam pod wielkim wrażeniem oglądając to miasto w tym roku. Ono bardzo wypiękniało i miło po nim spacerować. POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.