Wystawa o powstaniu miasteczka galicyjskiego w Sanoku.

Spacerując po sanockim skansenie zawitaliśmy na wystawę poświęconą znajdującemu się tu miasteczku galicyjskiemu.





Zawsze nas ciekawiła małomiasteczkowa zabudowa, drewniane domy kryte gontem lub strzechą. Taką zabudowę odwzorowano w sanockim skansenie.



Życie w takim miejscu było sielskie i leniwe. Biegło własnym rytmem. Na zdjęciach pokazano ludzi, którzy mieszkali w tych domach. Swoje warsztaty mieli rzemieślnicy np. krawiec czy szewc, ale byli także kupcy np. modniarka.




Komentarze

  1. Witam.
    Byłem kiedyś w skansenie w Sanoku.
    Wywarł na mnie duże wrażenie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Świat, który odszedł. Na szczęście możemy go sobie przypomnieć odwiedzając ten skansen.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce.
    Chętnie tam wrócę.
    Fajna relacja.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam. Bardzo lubię skanseny.. Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

    Ps. Założyłam bloga na blogerze, bo jednak na blox.pl brakuje mi wielu rzeczy..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.

Popularne posty z tego bloga

Blog

11 Listopada - Święto Narodowe.

Miękinia-koncert akordeonowy.